Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
PEDAGOG Małgorzata Żdan |
10.00 - 16.00 | ------ | 9.00 - 11.00 | 10.00 - 15.00 | ------ |
PSYCHOLOG Grażyna Domagała |
13.15 - 16.15 | 8.30 - 14.30 | 12.00 - 15.30 | 9.30 - 11.30 | 9.00 - 14.30 |
Zapraszamy!
Staramy się pomóc
w rozwiązywaniu wszelkich trudnych, życiowych problemów,
a w szczególności:
- problemów w nauce,
- trudności adaptacyjnych oraz w nawiązywaniu kontaktów z rówieśnikami,
- zaburzeń emocjonalnych i nerwicowych, problemów rodzinnych,
- kłopotów materialnych,
- problemów z wyborem dalszej drogi kształcenia,
- i wszystkich innych, których w tej chwili nie jesteśmy w stanie przewidzieć.
SCHEMAT WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI
CEL: Integrowanie procesu wychowawczego w relacjach szkoła - dom.
Klasy I
Współpraca z rodzicami w zakresie:
a) Uzyskania informacji o istniejących problemach oraz oczekiwaniach rodziców i uczniów wobec nowej szkoły.
b) Ułatwienia procesu adaptacji uczniów do warunków nowej szkoły.
c) Doboru odpowiednich form pomocy dziecku i rodzinie.
Klasy II
Współpraca z rodzicami w zakresie:
a) Doskonalenia umiejętności wychowawczych rodziców, a w tym:
- utrzymywania dobrych relacji z nastoletnim dzieckiem,
- motywowania dziecka do nauki i wysiłku poznawczego,
- wspierania w rozwiązywaniu problemów nastolatków.
Klasy III
Współpraca z rodzicami w zakresie:
a) Rozpoznawania uzdolnień kierunkowych, predyspozycji zawodowych i osobowościowych uczniów.
b) Wyboru odpowiedniej szkoły i dalszego kierunku kształcenia.
c) Umiejętności wspierania rodziny w sytuacji stresu przedegzaminacyjnego.
Klasy I - III
Współpraca z rodzicami w zakresie:
a) Rozwiązywania problemów dydaktycznych i wychowawczych.
b) Doskonalenia umiejętności radzenia sobie z zachowaniami agresywnymi dzieci.
c) Prawidłowej realizacji obowiązku szkolnego i obowiązków ucznia.
d) Profilaktyki uzależnień.
e) Konsultowania treści programu wychowawczego i profilaktycznego szkoły oraz programów wychowawczych klas.